zaterdag 9 januari 2016

Zwijmelen op Zaterdag

Ik heb  geschreven en gedelete, en weer geschreven en weer gedelete en nu sta ik weer op het punt om te schrijven maar ik weet het niet meer. Ik weet gewoon niet meer hoe ik de tollende gedachten in mijn hoofd een plek op mijn blog kan geven. Ik kan alles keurig opnoemen, mooi op een rijtje, ik kan beschrijven wat er gebeurd is, maar die storm in mijn hoofd die wil maar niet gaan liggen. Daar binnen in mijn hoofd sta ik me schrap te houden tegen elke doemscenario die mij al is voorgelegd.
En in het midden van die storm zingt dit lied in mijn hoofd terwijl de tranen over mijn wangen stromen. En ik denk, wat een verspilling van mijn tijd al de jaren....en nu ben ik bang dat ik ook nog eens te laat ben.

En wat doe je dan als je je zo voelt?
Slapen, eindeloos veel uren slaap ik. Ik ben moe en droom, droom, droom de dag en nacht voorbij. Ik kan niet zeggen dat ik nutteloos bezig ben, dat dan weer niet. Rust is nu juist belangrijk, om me voor te bereiden op wat nog komen gaat aan onderzoeken. En ook om mezelf weer te voelen in het midden van al die mensen, die van alles van me willen. Maar vooral, om over die bult heen te kunnen kijken, daar achter ligt de toekomst, en daar wil ik in rondwandelen. Daar wil ik in leven, daar wil ik ook naar toe.
En daar wil ook weer chocola kunnen eten!
Kan ik me zoooooo op verheugen :)

 oja....ook de reuma is even afgevinkt....voor nu. De uitslagen spraken elkaar tegen,
*´¨)Vandaag
¸.•´¸.•*´¨)een echte zwijmel
(¸.•´ ★ *¨*•.¸¸.. ★Fijn weekend*¨*•.¸¸.. ★*¨*•.¸¸.. ★*¨*•.¸

25 opmerkingen:

  1. Ook bij mij maalt er van alles door mijn hoofd. Ik zit nu midden in de nacht beneden. Een storm van gevoelens overvalt je dan.
    Ik wens je alle sterkte de komende tijd.

    Lief Frederique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo lang er duidelijkheid gezocht wordt is het een storm, maar of je je er nou druk over maakt of niet, de zaak blijft hetzelfde voor het moment. De verwerking komt pas als je verder bent. Berehug.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Vlasje
      zoals jij het beschrijft maakt dat ik er anders tegenaan ga kijken :)
      Berehug terug! :D

      Verwijderen
  3. Ik hoop zo dat die storm gaat liggen en er duidelijkheid voor je komt. Sterkte en een (chocolade) knuffel van mij.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. thanks ,
      ik hoop ook dat het niet al te lang meer duurt.
      Lekker die chocoladeknuffelxxx

      Verwijderen
  4. Goed dat je deze wel hebt geplaatst en knap van je dat je met deze sores nog een lach onder mijn blog over gezondheid kon zetten. Je schiet er weinig mee op, maar toch wens ik je sterkte.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. als ik niet meer kan lachen dan gaat het pas echt mis hoor. Huilen en lachen zijn de beste helers
      xxx

      Verwijderen
  5. Een storm ruimt ook van alles op. En na de storm is er weer ruimte voor rust en groei. En in die storm ben jij nog steeds en altijd Bibje. Hoe hard het ook waait.
    Wens je veel chocolade!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is zo ja, had ik nog niet aan gedacht.
      Ja chocolade...mmmmmm

      Verwijderen
  6. Soms is schrijven en deleten al therapeutisch genoeg.
    Lekker nummer zwijmel je.
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik slaap al weken voor geen meter. Slechts op karakter heb ik het nieuwe jaar gehaald... Geen bergen zonder dalen, maar ik vraag me af waar de bergen blijven. Zelfs met de kleinste heuvel was ik al blij. Jij ook sterkte!
    Dikke kus

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik slaap vooral overdag lijkt wel, hoewel ik vannacht wel lekker heb geslapen.
      wens jou ook veel sterkte hoor. Misschien kun je iets gaan doen wat de aandacht op slapen afleid? Breien punnikken, haken, schilderen, tekenen, koken,schoonmaken enz...ik roep maar wat hoor. Wakker is toch wakker, kun je net zo goed je tijd besteden aan iets nuttigs dan wel aangenaams( lekker in bad springen en heerlijk genieten van de stilte :)
      sterkte
      X

      Verwijderen
  8. Regelmatig heb ik even gelezen en ik heb gewoon geen woorden,echt niet .Zo stom misschien maar echt waar ,niet wetend wat te schrijven .
    Sterkte en liefs Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nu moet ik je zeggen dat je aardig wat woorden hebt opgeschreven hoor ;)
      Dankjewel
      liefs

      Verwijderen
  9. zoals je onderhand weet.... had dit verhaal uit mijn vingers kunnen komen...
    met dat verschil dat jij wel slaapt.. en dat gun je ik van harte mits het natuurlijk rustgevende en fijne slaap is.

    sterkte wijffie...hoe schraal je ook misschien de troost... je staat niet alleen! De kaarsjes die ik brand, elke dag weer, staan er ook voor jou.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. oo dankjewel Melody,
      en ik wens jou ook die slaap toe!

      kusss

      Verwijderen
  10. Oh ik hoop ook zo dat het allemaal weer rustig wordt voor je!
    Heb even niet alles gevolgd, maar ik denk dat je heel erg in onzekerheid hebt gezeten en misschien nog.
    Sterkte lieve Bibje! XXX

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Merci Trees, ik hoop het ook, ik hoop op snel duidelijkheid en dan behandeling en rust.
      xxx

      Verwijderen
  11. Zo heeft ieder zijn problemen, verdriet, zorgen.Probeer te genieten van elk mooi moment van de dag,
    Liefs, Ria

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik doe mijn best, echt, het valt alleen soms niet meer hoor :(

      xxx

      Verwijderen
  12. Mooi nummer!
    Ennuh... een hoofd dat niet stormt is een suf hoofd...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zou je denken?
      Niet een hoofd in ontspanning, of in rust, of in balans?
      Een suf hofd is nou ook niet wat ik wil ;)

      Verwijderen
  13. Hallo,

    U bent op zoek naar een goed aanbod om uw bedrijf te verjongen of bent op zoek naar een lening om uw huis te bemachtigen. We kunnen u deze lening verstrekken voor al uw verzoeken, neem contact met mij op per e-mail:
    E-mail: Rolandgadner@outlook.de
    Bestandsnummer: +33784505888

    BeantwoordenVerwijderen