maandag 27 juli 2015

Maandag; en het regende en regende en regende....

collage Hartchakra
Gisteren
De hele afgelopen week vond ik al dat mijn buik wat minder was. Niet noemenswaardig hoor maar toch. Dus ik dacht, zou het? Zou het dan toch echt waar zijn?
Misschien viel het mijn kids ook wel op, dacht ik optimistisch. Ik ging wat opvallender doen met die buik, maar het gaf niet de gewenste reacties. Erger nog, het werd niet eens gezien. pfffff
Ik paste wat oude kleding...mhmhm nog steeds te strak. Nah
Dus niet, het was dus niet zo. Bommer.
Moet ik al die mooitjes uiteindelijk toch de kast uit gaan gooien, snik.

Vanmorgen had ik ineens zoiets van, ik ga mezelf wegen. Ik was al twee kilo kwijt sinds het histamine-arme dieet. Dus wie weet. Vol verwachting stapte ik op de weegschaal.......
Nou inderdaad hoor...ik ben inmiddels zo'n 5  kilo kwijt. Had ik het dus toch goed gezien.

Vandaag
Het regent nog steeds. Ik ben nu al 3 uur wakker en het is druilerig, donker, somber en vooral heel nat buiten. Het lijkt wel herfst. Pet gewoon, zo kan je het huis niet uit vanwege de hitte en zo kan je het huis niet uit vanwege de regen. blegh, bah, jekkie drekkie. Pffff
Eigenlijk zou ik moeten stofzuigen, maar ik heb zooooo geen zin. Ik zit dus nog in mijn bed.
Als ik nou regenlaarzen en een lange regenjas had ging ik een rondje wandelen. Lijkt me heerlijk zo. De wind stelt nu niet zoveel voor...

uurtje later
Ik raak steeds afgeleid, dan staar ik wat naar buiten en droom wat voor me uit. Inmiddels is de regen gestopt en klaart het wat op. Ik denk dat ik maar mijn bed uit ga, ik zit niet meer zo comfortabel. En ik wordt moe van het hangen. Ik zou zo weer in slaap kunnen vallen.

bijna af, we mochten eindelijk Roze schilderen :D
na drieën inmiddels
Ik heb weer een stukje geschilderd, de was opgehangen en de nodige regenbui voorbij zien komen terwijl ik in mijn atelier zat. Nu beneden...tis koud in de huiskamer. Koud en leeg. Beide kids zitten boven. De een op haar bed, de ander inmiddels achter de pc. Vakantie holadiejee....ongeveer dan. Het regen alweer* :(
En aangezien ik ook niets weet te vertellen ga ik er maar een eindje aan breien. De volgende wordt vast interessanter.
Dag dag
*´¨)
¸.•´¸.•*´¨)
(¸.•´ ★ *¨*•.¸¸.. ★ *¨*•.¸¸.. ★*¨*•.¸¸.. ★*¨*•.¸¸.. ★
Het was nog een hele toer om een liedje te vinden. Mijn humeur is bagger en daar past geen liedje bij. Ik heb dochter om hulp gevraagd, die wist het eigenlijk ook al niet. Dus hebben we samen nog wat verder gezocht en uiteindelijk op dit uitgekomen. Enjoy!

*peeejes; dat was dus nu om half 9 al 40 ml , we hadden het meeste neerslag vandaag.

6 opmerkingen:

  1. Heb je de collage van het hartchakra vandaag gemaakt?! Dan heeft dit rotweer toch heel wat moois opgeleverd.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat hartchakra was van tijdens de storm, en die tweede was van gisteren, Dusss ja het heeft wel wat opgeleverd gelukkig. Een mooier werkje dan mijn humeur was haha

      Verwijderen
  2. Lekker hoor, min vijf kilo.. Dan hoeven die mooitjes dadelijk toch niet weg..

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik hoop van niet, want die had ik vorig jaar aangeschaft, en die wil ik graag nog even aan een keer :)

      Verwijderen
  3. Fijn dat het lijkt te werken!
    En dit schilderij is ook weer prachtig, waar laat je ze allemaal?
    Lekker muziekje hoor, dit is beslist geen bagger! ;-)
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het zijn werken in een schetsboek, dus dat neemt niet zoveel ruimte in gelukkig.
      Mooi hè,ik was er zelf ook zeer content over :D

      Verwijderen