zondag 9 maart 2014

ZondagZon

Zondag zonsopgang
Zou ik gaan vertellen over hoe ik gisteren in vol ornaat naar de winkel fietste en badend in het zweet aankwam, werd ik afgeleid door mijn memoires. Ik las de reacties van de zaterdagzwijmel en toen vlogen mijn gedachten naar 1984 en van daaruit naar mijn schrijfsels en zo pakte ik mijn foudraal (wat klinkt dat toch romantisch) en begon te lezen.......
Memoires de Bibje ;)
De ene na de andere bladzijde. Mijn essay voor Nederlands dat meetelde voor de tentamens (een 9) mijn dromendagboek en mijn memoires/dagboek. En toen was alle tekst verder verdwenen. Muziekje weg. Alles weg. Gepubliceerd en daarna opgelost in de ether. Geen idee waarom en hoe!?!?!?!? Daarom dus maar een paar fotootjes van vandaag...want vanmiddag ben ik de tuin in gedoken en heb ik het konijnenmeisje blij gemaakt met uitbreiding van haar woon vertrekken. Kijk zo woont ze nu:
Konijnenmeisje's vertrekken
En heb ik gras geknipt en sering gesnoeid (werd wel erg breed) en de zon gekust tot ik het koud kreeg. Want het mag dan lekker zijn, al gruttelend in de tuin, stilzitten was koud met dat grillige windje.... Ik heb niet gekeken hoeveel graden het was. Zal 15/16 °C geweest zijn denk ik. Ik vond het lekker met mijn lange broek, sokken en vest aan ;)
Het was weer Gekke-sokken-dag
Hoop dat het morgen net zo wordt. Liefst nog wat warmer, jaaaaa graag. Maar natuurlijk staat er op de weerkaart 12°C....pfffft Nou ja, deze dag pakken ze me niet meer af. En de winterkleren hangen toch nog in de kast...het is perslotvanrekening nog geen Pasen. Dat is 20 april pas. Goed, tot slot nog een fotootje van onze poezert. Na alle wilde nachten de afgelopen week was meneer er wel voor in om even rustig in het zonnetje liggen.
Onze Poezert

En daarom sluit ik nu af met Mathilde Santing. Helemaal in stijl met het weer....een link dit keer aangezien ik op de smartfoon blog.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten