maandag 20 januari 2014

dat was maandag

Van Kras naar Zen
in progress



Het is nog donker. En stil
 De eerste auto vertrok daarstraks... 4 uur was het. Ik had nog amper geslapen en er ging alweer iemand te werk. Alles was nog stil. Hoewel ik niet de enige hier in huis was die wakker was. Zoon heeft ook lopen spoken..
Van en naar de badkamer een paar keer. En toen zag hij dat ik wakker was dus kwam hij even klagen. Buikpijn. Misselijk. "Ziek mahm...ik voel me ziek."
Ja, ziek. We hebben er wel een abbonement op dit jaar. Alleen dochter gaat redelijk. Gelukkig!
Nou ja....misschien brand ik op deze manier alle negativiteit wel uit mijn lijf en dus leven. Vandaag staat dan ook weer in het teken van acceptatie en overgave. Overgave aan het helingsproces en acceptatie van wat is.
Op naar een stralende toekomst!

http://m.youtube.com/watch?v=cl3lrcLzbGw

Geen opmerkingen:

Een reactie posten