woensdag 25 december 2013

Tegendraads ;)




Kerstochtend,
het kerstkind ligt weer in de kribbe,
de voorbereidingen zijn gedaan,
Dochter ligt nog te slapen en ik wil nu gaan.
Op naar verre landen,
maar goed een wandeling aan zee is ook okè.
In mijn gewone kloffie, mag ik dan nog wel mee?

Ik ben een beetje baldadig, ik ben wat tegendraads op dit moment.
Het is wel goed zo met die kerst. Ik ga gewoon net doen of het een gewone dag is waarin alleen het enige verschil is dat de winkels niet open zijn. Maar who cares about de winkels.....daar is toch geen geld voor.
Wat zal ik eens doen gaan vandaag,
welk klusje ligt nog op mij te wachten.
terwijl iedereen op zijn kerstbest aan de haute cuisine zit kan ik natuurlijk best de trapkast uitruimen of de ramen lappen die nu door de storm van gisternacht in matglas zijn veranderd.
Ik kan ook alle bedden verschonen en de wasmachine eens flink laten draaien, en dat alles onder luid geschal van kerstliederen.
Ja dat kan.
Lekker, eigenlijk heb ik daar best zin in weet je dat.
Dan doe ik morgen met een opgeruimd gevoel wel weer mee met het kerstgedoe. :)

Dus mensen, ik wens ieder (nog een keer) een heel fijn kerstfeest/maal/samenzijn toe.
En dan ga ik nu lekker aan het werk!



2 opmerkingen:

  1. Ik vermoed,dat er meer mensen deze dag invullen zoals zij zelf graag willen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben veel te laat om je nog een mooie Kerst te wensen, tenzij ik dat voor volgend jaar doe, dan ben ik vast te eerste ;-) Geniet van de aanloop naar oudejaarsdag en maak er een knaljaar van. PANG!
    liefs Kakel

    BeantwoordenVerwijderen