maandag 21 oktober 2013

Naar bed, naar bed......

van Kras naar Zen
Kwaad-Bibje 2013





Het wil niet erg lukken,
ik val steeds in slaap.
Dan zult u wel denken, ga dan naar bed toe. Ja dat zou natuurlijk kunnen, maar Koefnoen is op tv en ik wil persé deze blog af hebben. Ik krijg ws deze week niet veel tijd meer om nog te bloggen. Het is nml vakantie en dan wil ik het er van nemen. Uitslapen enzooooo.
Super lui wezen..............................

Pffffff was het maar waar.
Ze willen van alles gaan doen.
Wat dat van alles is, is ze zelf ook niet helemaal duidelijk maar dat ik er op uit moet wel.
Niks nakkes uitrusten en lui wezen en relaxen.
Toe zeg.
Huphuphup chop chop.
En snel een beetje.

Komt nog bij, dat de lpa nog een brief moet krijgen en dat de advocaat nog niet gereageerd heeft. Ik ben dus ietwat onrustig op dit moment. Net als de wind buiten. Die woeit en waait en wappert. Het begint al echt Sinterklaas weer te worden....nat, stormachtig , brrrrr Maar wat is het mooi buiten! De tuin is een paddenstoelenparadijs geworden, en overal liggen gele en rode blaadjes op de grond. Het ruikt zo heerlijk kruidig.
We moeten er maar eens op uit gaan,
fototoestel in de hand en knippen maar.
Maar ja....
Dat vind ik wel leuk,
maar mijn jongesies niet echt meer geloof ik.
Ze zitten zo tussen hangen en wurgen in. Dochter is zomaar van de een op de andere dag speelmoe.  Dat haar vriendin nog lang niet zover is geeft een boel spanning en vaak ook ruzie.
Zoon zat daar al een tijdje, en die weet van gekkigheid niet meer hoe hij zijn tijd moet vullen. Alles is zaai, stom, niks aan.......ZUCHT.
En dan wil ik erop uit met een fototoestel, ze zien me al aankomen.
Morgen eerst maar naar de kringloop.
En nu naar bed....wordt hoog tijd!
Welterusten.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten