donderdag 24 oktober 2013

Eén nacht alleen

weet nog niet zo goed wat ik hier
 gedoedeld heb ;)
in progress




Nee nu nog niet, nu ben ik nog even met zijn twee.
Maar morgen zijn de kids beiden te logeren en dan ben ik alleen.
"Kun je lekker uitrusten mam dit weekend." Zei zoon op het station.
"Nou het is maar 1 nachtje hoor'" Zei ik tegen Zoon, terwijl we met zijn allen naast elkaar op het bankje op het station zaten. En in mijn hoofd kwam een liedje van Doe Maar op.
Ik keek dochter aan, ze dacht aan hetzelfde. We begonnen tegelijkertijd te zingen...

EEN NACHT ALLEEN OEHOEHOEHOE EEN NACHT ALLEEN
KOM NIET BIJ ME KLOPPEN MIJN DEUR IS OP SLOT
LAAT ME EEN KEER SLAPEN OF IK GA KAPOHOHOHOT...

Waarop Zoon geïrriteerd over de herrie riep dat we moesten stoppen.
Jeetje zeg, hij schaamde zich dood.
Doe normaal !
Even vergeten dat hij nu in dat stadium is aangeland. Zingende moeders zijn stom. Helemaal als ze dan ook nog grapjes maken.
Het werd helemaal erg toen Vader kwam en opmerkte dat er geblowd werd op het perron.....
"cocaïne..."mompelde Zoon.
"Nee man...iets anders." Zei vader
En toen kwam er weer een liedje op :D
"Nee Zoon." En toen zong ik "....Nederwiedewiedwiet...."
Vader en ik moesten wel lachen ja.
Zoon heeft toen maar een dikke knuffel gegeven, ging ik tenminste niet verder zingen haha.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten