donderdag 31 oktober 2013

de was......

Lekker in het zonnetje




De momenten dat ik gisteren wakker was heb ik onze poezert Theodoor gefotografeerd. Zoals hij erbij ligt zo hing ik ook op de bank. Veel geslapen. En tussendoor ook nog brood gebakken, Lark Rise gekeken en de verhalen van Zoon en later Dochter aangehoord. Rare dag dus, rustige rare dag. waarin ik steeds even sliep, even weg was, even in dromenland vertoefde. En eigenlijk is het nog steeds niet echt veel beter. Beetje hangerig, katterig en misselijk.  Dus ga ik ook vandaag lekker rustig aan doen. Gewoon genieten van het soezelen, beetje tekenen, veel slaapjes doen. En de wasmachien aanzetten. Dat wel, want ik heb toch een bult wasgoed.

even omgerold
Maar dat ding doet het verder helemaal zelf, dat scheelt dan weer. Mijn op de handwasdagen zijn even heel erg voorbij. Dan maar geen strakke armen en gestroomlijnde billen ;) Het hele consuminderen ligt trouwens al een tijdje op zijn gat. Niet dat ik ineens meer uitgeef(wat er niet is kan je niet uitgeven) maar het super bewuste bezig zijn is niet aan de orde nu ik met Zoon het halve land door cros. Er valt  niet te consuminderen op reisgeld. En daar heb ik al heel wat aan uit gegeven. Dan komt nog dat dit huis megaverspiller is als het op warmte gaat. Alles tocht, kiert en is vet koud(wat een miskleun van een huis)
Maar ja,
ik zit hier,
en weer verhuizen, kost ook weer mega veel geld.(en weer 10 jaar van mijn leven)
Gaan we niet doen.
We gaan nu vandaag nog even lekker niks doen dan het hoognodige.
Morgen is weer een dag.
Sloof ik me dan wel weer uit, zodat we het weekend schoon in gaan.
Fijne dag mensen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten