donderdag 12 september 2013

bruinebonensoepdagen

Gisteren weer een snert-dag gehad, en op een snert-dag schrijf ik geen snert blog hoor. Niet iedere keer. Het moet wel leuk blijven. Anders krijgt U allen alleen nog maar snert-blogjes te lezen.
O ik kan er een boek mee vullen ja, dat zeker wel!
Met allerlei snert-recepten,
ik heb ze allemaal al een keer geproefd.
Tegen heug en meug wel te verstaan, want ik ben niet zo van de snert.
Zelfs niet die mijn vader altijd maakte.
Nee ik heb liever bruinebonensoepdagen.
Die zijn ook tegen slecht weer, maar daar kan ik wat mee.
Dan voel ik me gevoed en gesteund en verwarmd en nou ja dat dus.....
Daar kan ik de hele wereld mee aan.
Met snert lukt dat niet.
Daar word misselijk van. Best wel.
(sorry pap)

Ja en nu? (zou er dan uit de mond van Zoon komen)
Geen idee?!?
Ik doe nog maar een tukje.
Bezoek de wc nog maar een keertje.(buikgriepje is geland )
Drink nog een glas water.
En doe lekker rustig aan.

Ik gooi er een oudje tegenaan.
Eentje die de voeten onrustig maakt. Tenminste, als je niet op de wc hangt ;)
Fijne dag allemaal!!!!


4 opmerkingen:

  1. Ik ben ook dol op bruine bonensoep. En ook op snert, en pompoensoep, linzensoep. Echte soepvrouw ben ik. Wat was het al koud in huis gister he ! 18 graden was het hier. Vandaag schijnt het zonnetje hier weer.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja echt wel koud!!!
      18 graden is in de lente heerlijk maar nu....viel vies tegen.

      ik hou ook erg van soep...nu in de pan pompoensoep mhmhmhmh

      Verwijderen
  2. Heerlijk, bruine bonensoep! Sinds mijn schoonmoeder is overleden, heb ik het niet meer gegeten. Jammer...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik dus ook niet hè sinds mijn ouders zijn overleden :(

      Wordt tijd dat ik het zelf eens ga maken!
      Ik heb mijn moeders soeppan niet voor niets geerft.

      Verwijderen