donderdag 20 juni 2013

Klein dansje

Daar zit ik dan, alweer een hele ochtend alleen. Heerlijk maar jeetje zeg wat raar. Na anderhalf jaar bijna dagelijks Zoon om me heen gehad te hebben is hij nu alweer voor de derde keer alleen naar het projecthuis.
Ik zing wat,
doe voorzichtig, héél voorzichtig een dansje hier en daar.
Loop wat te dralen, kijk eens om me heen......
Ik ben in de war, beetje uit mijn doen,
ik weet het even niet meer.
Ik heb heus wel van alles te doen hoor, maar op de een of andere manier kom ik niet erg op gang. Ik heb wat getut in de tuin vanmorgen om 8 uur al, een hekje gemaakt van takken die ik een hele tijd terug van de boom afgezaagd had, wat onkruid geplukt en ook wat geplukt voor konijntje als ontbijtje. Ik heb wat gezaaid en opgeruimd, wasje aangezet en de stofzuiger tevoorschijn gehaald. Het is raar...ja echt heel raar.
Maar wat geniet ik er toch van!!!!!!

(¯`´¯) .*¨`*..¸.*
´’*.¸.•´


4 opmerkingen:

  1. Het is je gegund zo'n tutdagje, heel helend en relaxend en het gekke is, dat er evengoed aardig wat uit je handen kan komen en je accu wordt opgeladen voor volgende dagen en taken. Fijn, joh!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb net met verbazing jouw reactie op mijn stukje over 'weggepest" gelezen. Wat zijn jullie allebei van ver gekomen, om nu weer zo sterk in het leven te staan. Hartstikke goed dat je zoon beter in zijn vel zit...en dat je leven weer overhoop staat omdat je aan de nieuwe situatie moet wennen. Maar deze situatie is beter dan de oude, dus jullie zijn ZO gewend! Ik ben blij voor jullie allebei :-)
    Liefs Kakel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jij moet nog even je draai vinden, maar zooo fijn dat je zoon dat gewoon "helemaal selluf" aan het doen is nu!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat fijn voor jullie allebei!!! Geniet ervan en een fijn weekend alvast!

    BeantwoordenVerwijderen