zaterdag 29 juni 2013

HSPeetje Zwijmelt op zaterdag

De zaterdag is alweer half voorbij. Ik ben laat ja, ik ben ook ziek. Ik zit hier met een zeer oor(doorgebroken inmiddels) en eindelijk benauwdvrij in mijn bed te zweten.
Het waren een paar zeer zware dagen nadat ik het gesprek op school heb gehad. Alle spanning en stress sloeg op mijn lijf. Dan zou ik toch wensen dat ik nooit meer kon voelen zoals ik voel. Dat ik niet vervloekt was met die hooggevoeligheid, dat ik gewoon gewoon was. Dat ik niet door maskers heen kon prikken, omdat mijn gevoel iets heel anders zegt.
Ik probeer het wel hoor,
gewoon zijn,
ik doe mijn best om in de oppervlakte te leven,
de buitenkant te lezen,
en de gevoelens te negeren,
en alles letterlijk te nemen enzooooooo

Nou ja.
Het gesprek heeft dus een nogal nare nasmaak ...
en omdat ik niet in die nare nasmaak wil blijven hangen heb ik daarstraks een muziekje op gezet van vroeger!!!! Three Dog Night.....heerlijk zeg, even genieten hoor. Ik zie mezelf weer helemaal huppelen op het gras, madeliefjes rijgen, poppekind vertroetelen, rennen, vliegen, dansen en zingen. Ja....dat is genieten. De zon schijnt ook nog eens hier,
Nu mag ik hem van Youtube niet insluiten dus geef ik vandaag voor de verandering maar eens een link. Hier komt ie hoor, ENJOY!!!!

http://www.youtube.com/watch?v=dFypAB7nYGA&list=RD02AM7zb5FMmLM
Ik geef er gewoon nog eentje!
http://www.youtube.com/watch?v=16PUWjdxivc&list=RD02AM7zb5FMmLM

Fijn weekend!

7 opmerkingen:

  1. Hier word je vrolijk van. Dank voor het linkje. Sterkte en beterschap.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk om Three Dog Night weer eens te horen, ik was de groep bijna vergeten. Het beste met je.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een voor mij totaal onbekende groep ,maar het tweede nummer heb ik van genoten .Sterkte en beterschap
    Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lekkere muziek! Sterkte en verdere beterschap. Je krijgt het wel voor je kiezen, zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Bibje,
    Het is inderdaad een vloek ik weet hoe het voelt. Je neemt dingen waar waar anderen om heen draaien, voor het gemak "horen, zien en zwijgen "spelen wetend dat het zo is maar liever achter een kudde aan dan toegeven aan dat "ene mens".

    Daardoor zit ik oa ook thuis al jaren maar heb er ook nog andere dingen bij.

    Je bent tenminste jezelf, eerlijk en neemt dingen waar die echt zijn !


    Maar ook ik denk vaak aan een ongedwongen kindertijd waar je jezelf kon zijn en er uit flappen wat je dacht...

    Fijn weekend liefs Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nog nooit van gehoord, maar wel een lekker vrolijk nummer. Ik heb het geluk gehad dat ik tot en met mijn dertiende jaar een heel gelukkige jeugd heb gehad, en die sjouw ik overal met plezier met me mee.
    Omdat ik CVS heb, kan ik me goed in je verplaatsen. Elke extra prikkel is er eentje teveel ;-( Blijf vertrouwen op jezelf en jezelf trouw. Dan kom je een heel eind!
    Liefs en sterkte,
    Kakel

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De artiesten ken ik niet maar de nummers natuurlijk wel, heerlijk!!! Enne... beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen