vrijdag 14 juni 2013

Best wel oké

Hij kwam blij en verheugd thuis.
Plofte op de stoel om een tijdje later best verbaasd te verklaren dat zijn levensverhaal steeds leuker wordt. Hij had gedacht dat zijn verhaal anders zou zijn, maar het is helemaal veranderd!
"En nu vind ik het eigenlijk best wel oké!" Zei hij zelf nog wel het meest verbaasd.
Mijn hart maakte een vreugdesprong.
Dit had ik een half jaar geleden niet kunnen bedenken.
Ik had niet kunnen bevroeden dat het uit de kast komen zo'n grote verandering teweeg zou brengen.
Dat er ineens energie is vrijgekomen, waardoor hij druk bezig is met lezen en spreken van Engels, met pianospelen, met gitaarspelen, met het ontwerpen/uitdenken  van een table-top game( en hier een spreekbeurt voor aan het voorbereiden is voor het projecthuis) en zelfs met het beeldhouwen van de boomstam die nog omgezaagd moest worden eigenlijk....
Zijn humeur is opperbest, en lijkt wel steeds beter te worden.
Ik ben blij,
ik ben blij,
ik ben dankbaar!


8 opmerkingen:

  1. Daar doe je het toch voor, het gaat erom wat jouw kinderen zelf ervaren en niet hoe het in een rapportage wordt neergezet! Hengst op je schouders!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ontzettend mooi en ontroerend. Alle energie van het-niet-zijn-die-je-bent kan nu in positieve zaken worden omgezet. Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij zit "gewoon" goed in zijn vel. Dat wens je iedere mens toe. Zeker als het je eigen kind is. Heel mooi blog!

    Ik heb je aan mijn blogrol toegevoegd. Als je dat niet prettig vindt, laat je het me dan even weten?

    http://kakelbont.freeweb.nl/

    Groetjes Kakel

    BeantwoordenVerwijderen