donderdag 2 mei 2013

Zitten we dan.......

Zitten we dan met zijn tweetjes.
Beetje zuchten, beetje stillig, beetje bah.....tis eigenlijk even helemaal niks op dit moment.
Zoon en ik kijken elkaar om de paar minuten aan, hij slaakt een diepe zucht, ik pullek wat aan de stoel.
Nee, leuk is anders.
Stil is het.
Raar toch, want al dagen ging dochter heel vroeg naar boven om lekker in bed film te kijken. Ze had geen zin in ons ;) en nee, toen mistte ik haar niet hoor. Toen zaten we echt niet om de paar minuten te zuchten en elkaar een beetje sullig aan te kijken. Dan kwam ze aan het einde van de avond nog even beneden om een knuffel te doen.
Het is nu half 10.
Ze zal al wel in bed liggen, zenuwachtig voor de grote reis van morgen. De knuffel kreeg ik daarstraks al. En daar moet ik het de komende week mee doen, want ze gaat naar Mallorca met vader en zijn gezin. Lekker naar de zon, vakantie vieren!
Ik hoop dat ze het heel leuk gaat krijgen, veel zon en plezier heeft. Een beetje extra geniet voor ons twee hier. En dat de week weer snel voorbij is haha.


1 opmerking: