donderdag 4 april 2013

Moe

Ik weet nog hoe mij  jaren geleden gezegd werd dat ik meer in God's gehoorzaamheid en vertrouwen moest wandelen. Dat was toen ik het erg zwaar had in een periode in mijn leven. Ik vroeg om steun en hulp aan de oudsten van de kerk en kreeg dit als antwoord....ze hadden net zo goed kunnen zeggen dat ik het gewoon zelf en vooral alleen moest doen, dat zij mij in ieder geval niet zouden helpen.....God had mij niet voor niets apart gezet, ik moest meer in gehoorzaamheid en meer in vertrouwen gaan.
Ik weet nog hoe ik me voelde,
dat gevoel stak even heel hard de kop op net. Nadat ik ook nu in deze moeilijke periode van mijn leven als antwoord kreeg dat ik in vertrouwen moest gaan.

Wat ik echter nu vooral ga doen is slapen,
ik ben zooooo verschrikkelijk moe.
Dus sus ik mezelf voor een uurtje in slaap, alvorens ik dochter van school ga halen.
Welterusten ;)


2 opmerkingen:

  1. Weet niet veel te zeggen. De kracht kun je overal vinden maar vooral in jezelf, denk ik. Vaak geven mensen van wie je veel zou verwachten, niet thuis als het er op aan komt. Lotgenoten......?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. tjee...en dan zeur ik over het weer....gelukkig kon je er even om lachen.

    de diepste dip in mijn leven heeft me geleerd(helaas?/ of mss juist gelukkig??) dat het uiteindelijk allemaal vanuit jezelf zal moeten komen, maar het mooie daar weer aan is dat je dan ook alleen jezelf dankbaar hoeft te zijn.
    Voor wat het waard is.....houdt moed!

    groetjes
    lynda

    BeantwoordenVerwijderen