dinsdag 30 april 2013

Hip-Bibjes

Hèhè ik zit in bed hoor.
Eindelijk!
Kon niet stoppen met knutselen...voor Koninginnedag nota bene...terwijl ik eigenlijk dit jaar helemaal niet heen wou. Tenminste niet om te zitten, nee ....die markt daar was ik wel een beetje heel erg klaar mee. Met de kids dwalende over de markt en moeders op het kleedje bij hun prullaria. Had ik niet zo'n zin in.
Maar ja, toen kwam dochter met het briljante idee om leuke Hip-Bibjes te maken en te verkopen. Nu ben ik niet zo positief meer ingesteld als het gaat om verkopen van zelfgemaakt spul, ik ben nooit zo succesvol geweest op de koninginnemarkt. Maar goed, knutselen is wél leuk. Dus kwam de kist vol kraaltjes, kantjes, lintjes, enzovoorts tevoorschijn. En gingen we aan de slag. Ik sloopte wat zijden bloemen, knipte wat elastiek, zocht knoopjes, kraaltjes enzo erbij en hoppa....een ring.
Dat zag er leuk uit.
Nog eentje slopen dan? Mwah, kan best....en zo maakte ik een kleine 12 ringen, een stuk of 5 brossen, een paar armbandjes en nu zit ik hier af te wikkelen. Het is een beetje als bollenpellen, als je eenmaal goed bezig bent dan slaap je zelfs pellende, dat dus ;)
Morgen op de markt ga ik gewoon verder, ik heb al stroken gescheurd en spulletjes bij elkaar gezocht om armbandjes te maken. Dan verveel ik me ook niet zo. Nu maar hopen dat het toch niet echt 8 graden gaat worden, want dan ben ik snel weer thuis...brrrrr....
slaap lekker allemaal!


1 opmerking: