zaterdag 2 maart 2013

zwijmelzaterdag

Ik ben maar weer eens gaan gutsen, dat is lang geleden niet waar? Ik keek net even in mijn gutsjournaal en ik heb gewoon een maand lang niks gedaan, echt helemaal niks. Geen tijd, geen zin, geen rust in de kont en nou ja een miljoen redenen. Totdat ik vandaag al punteslijpende bij mijn stempeltjes stond en bedacht dat ik zulke leukerds had gemaakt en me afvroeg waarom ik eigenlijk gestopt was???????
Ik had zelfs nog een gummetje klaar liggen met hier en daar een stukje weggegutst, die had ik zomaar opzij geschoven......jah....te druk....hoofd stond er niet naar.....te nerveus voor de komende gebeurtenissen en daarom dus druk bezig met brandjes blussen in dossierland.

Afijn,
gisteren heb ik voor het eerst dat boek van Julia Cameron opengeslagen. En vandaag heb ik mijn schrijverij in de ochtend weer eens flink aangepakt. ik ben eens helemaal los gegaan, alle frustraties en alles wat ik in het echt , echt niet durft te zeggen en schreeuwen en uitblurken heb ik op dat papier gekwakt. En weet je, dat was zo lekker om te doen, een beetje zoals slaan op een kussen en stampen op de grond, maar dan in woorden. Ik was behoorlijk opgelucht daarna, want wat ik neergekalkt heb was wat ik eigenlijk al heel lang tegen bepaalde personen had willen zeggen, maar nooit gedurft heb. Nu is het eruit. En ja, dan komt er ruimte, om te gutsen dus in dit geval ;)

Aangezien het donker is lukt het fotograferen niet zo best(en eigenlijk heb ik er nu ook geen zin in) dus komt dat morgen wel. Ik heb wel een toepasselijk liedje gevonden voor de zwijmelrubriek.....
Tears for Fears....SHOUT......



Fijn weekend!

15 opmerkingen:

  1. Ja, soms moet je inderdaad eens lekker schreeuwen of kussens stompen. Bedankt voor je bijdrage.
    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. zeker weten en ik ben nog lang niet klaar merkte ik vanmorgen wel weer ;)

      Verwijderen
  2. Het is heerlijk om alles van je af te schrijven. Dat herken ik wel ja. Goed gedaan dus! Net als dat gutsen, weer lekker bezig verzet je gedachten hè?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben lekker bezig ja....heb alweer 7 stempeltjes gemaakt in 3 dagen :)

      Verwijderen
  3. 'Van je af schrijven' kan enorm verkwikkend zijn, fijn dat het je opgelucht heeft.

    Mooi stukje muziek heb je gekozen, blijft een mooi nummer he!

    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Bibje, dat heb je goed gedaan en af en toe eens de stap te wagen als de hoogste noot ervan afgeschreven is de persoon toch aan te spreken de scherpe kantjes zijn er dan af en de cirkel rond ( soms) ;-)

    Alweer een mooi liedje die me mee sleurt naar mijn jeugd, mindere periode ouders gescheiden wij verhuisden naar een andere stad 35 km van mijn vertrouwde vrienden en papa en toen was er die plaat nou ik zeg je die radio ging vol open en blèrde lekker mee op dit liedje, vind hem nog altijd geweldig, dank je.

    Liefs Laura en een fijn weekend xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat durf ik nog niet hoor Laura, ik moet nog stoer worden zeg maar ;)

      en graag gedaan hoor. Jij ook fijn weekend(wat er nog van over is)
      xxx

      Verwijderen
  5. Ik ben tears for fears pas jaren later gaan waarderen. Een paar jaar geleden had ik wat nummers op mijn ipod gezet. Tijdens het hardlopen luisterde ik daar dan naar. En wat me opviel was dat er heel veel te horen was. Niet alleen een melodie, maar een heleboel 'bijgeluiden' en effecten. In dit nummer hoor je het ook, en in sowing the seeds od love ook. Soms is dat me te druk, maar soms kan ik dat ook erg mooi vinden.

    Shout! Ieder doet dat op zijn eigen manier!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja gaaf is dat hè daar moet je echt de kleppen voor op je oren hebben, dan hoor je veel meer.....

      Verwijderen
  6. Goed om de dingen eens van je af te schrijven ,mij lucht het ook altijd op.Een heerlijk nummer heb je uitgekozen!
    Liefs Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik moet zeggen, de comp vind het wat minder, die kan al die aanslagen niet zo snel verwerken hahahaha
      X

      Verwijderen
  7. Hihi, gewledig zoals jij het schrijven beschrijft... als stampen op een kussen. Maar het helpt wel he?!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja, soms heb je dat gewoon even nodig ....... alles wat in je opkomt opschrijven als een schreeuw .......
    Trouwens, dit is daar inderdaad een lekker nummer bij :-)

    BeantwoordenVerwijderen