maandag 25 maart 2013

Verlangen

Ik weet even niet meer waar ik over kan bloggen. Ik bedoel, ik weet het wel maar dáár wil ik nu niet over bloggen. Daar heb ik geen zin in, het maakt de boel somber en ellendig.
Daar, ik heb het gezegd.
Ik ben er een beetje moe van dat ik alleen nog maar slecht nieuws heb.
Alleen maar ellende en gezeur en moeilijk gedoe, ik wil dat gewoon niet en ik kan het niet wegdenken of zelfs maar negeren.Het overheerst op dit moment alles....en daar wil ik gewoon niet over bloggen. Ik wil het niet, ik weiger, ik ga in verzet!!!!!

Hoe ik dat ga doen?
Geen idee ,maar vandaag ga ik het doen.
Hoe het zal zijn weet ik niet en hoe het was vertel ik morgen wel, of overmorgen of de dag erna......
Het wordt tijd dat ik schoon schip ga maken, echt schoon schip. In mijn hoofd, in mijn doen en laten, in mijn huis, en in mijn leven.

Dan nog even dit,
Voor al die lieve lieve reacties, en omdat ik het gewoon even zeggen wil;
DANKJEWEL!!!!!!!!!!!

(¯‘v´¯) ♥ ~LOVE YOU~
..*.¸.*.♥.
´´¯.¸° .¸¸.•´¯‘•♥•´¯‘•.¸¸.
 
 
~Omdat ik zoooooo naar de lente verlang~

2 opmerkingen:

  1. Niet te streng zijn voor jezelf hoor, momenteel. En die zonnestralen en dan een graad of 15... daar wacht ik ook met smart op!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je zeurt niet hoor, je uit alleen maar. En wij lezen mee en bemoedigen je waar nodig. Dus ter bemoediging: ga lekker door met van je afschrijven!

    BeantwoordenVerwijderen