woensdag 6 maart 2013

Rustdagje.....

Het wil even niet vandaag, de zon is geen velden of wegen te bekennen en het ruikt buiten branderig ipv naar de lente. Ik zit hier naar een zielig liedje te luisteren en ik voel me sipperdesip.....
Jeetje zeg, ik ben echt somber, niet in mijn hummetje, niet gelukkig, niet blij.
En dat terwijl ik gisteren nog met dochter naar school gefietst en heeeeeel langzaam terug gefietst ben, heerlijk genoten heb van de zon en de vogeltjes en die heerlijke lentelucht.
En nu dit :(
Nah, ik hoop dat het zonnetje uiteindelijk toch nog door gaat breken, zoon een beter humeur vandaag heeft en ik me wat beter ga voelen. Ik maak er maar een rustige dag van. Heb mezelf gisteren toch een beetje overschat vrees ik.
Nu eerst maar een super lief en rustig liedje uit mijn woelige puberjaren......even dromen, morgen ga ik wel weer druk doen. Baai....


1 opmerking:

  1. Joh, geniet maar van even niks moeten! Heeft een mens af en toe hard nodig, vooral iemand die gereld op zijn tenen moet lopen. Dat is een partij vermoeiend!

    BeantwoordenVerwijderen