zaterdag 9 februari 2013

zwijmelen op zaterdag



Omdat ik verlang naar stilte, naar een rustig kabbelend leven,
naar vakantie in de zon, tussen het groen,
omdat ik even niets wil en niet moet moeten.........
Daarom nu dit mooie liedje,
gewoon,
omdat het zo rustig is,
me koestert,
het gevoel geeft dat schoonheid gewoon voor het grijpen ligt.
Ik hoef er alleen maar naar om te zien, aandacht voor te krijgen, mijn ogen en vooral mijn ziel te openen. Ik hoef alleen maar te zijn,
zolang de tonen van de muziek mij strelen hoef ik alleen maar te zijn........

♥˜”*°•.•.¸ღ¸✿ ♥˜”*°•.•.¸ღ¸✿ ♥˜”*°•.•.¸ღ¸✿♥˜”*°•.•.¸ღ¸✿

14 opmerkingen:

  1. Mooi nummer en mooie woorden van jou. Dankjewel. Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Moooie uitleg en mooie muziek, het filmpje erbij is natuurlijk helemaal geweldig (kan ook niet anders als je een LotR-freak bent zoals ik)

    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaaaahhhhh en die Orlando Bloom is ook niet te versmaden in dit fimpje ;)

      Verwijderen
  3. Dicht bij jezelf blijven is heel belangrijk in belangrijke en stressvolle tijden. Je voert best een hele strijd en met al je verdriet op de achtergrond eist dat heel veel. Keep strong!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik verlang ook vaak naar stilte. Meestal heb ik de radio aan, maar soms laat ik die uit en dan is het even wennen aan de stilte, maar voordat ik er erg in heb wordt ik er helemaal rustig van. Mooi nummer is dit.

    Fijn weekend
    Liefs -x-

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou mooie keuze want het is heel rust gevend en wat heb je er een mooie tekst bij geschreven......ik gun je nog heel veel je zijn momenten.

    Groetjes,liefs en een fijn weekend Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De stilte is heerlijk... vooral in de ochtend als het overal nog zo rustig is, een prachtig nummer is dit!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi en ik hoop dat de stilte je de rust laat vinden,fijn weekend nog.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. O ja, ik kan me voor stellen dat je er naar verlangt: vakantie zon rust... Dingen die je energie geven. Heerlijk muziekje!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie muziek .Ik hoop dat je even de stilte en rust kunt vinden waar je zo naar verlangt op dit moment
    Liefs Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prettig, mooi nummer, heerlijk rustgevend. Ik kende het niet. Ik wens je zoveel rust toe als je nodig hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Inderdaad een rustgevend nummer. Met deze temperaturen in Nederland kunnen wij helemaal begrijpen dat je verlangt naar stilte, naar een rustig kabbelend leven, naar vakantie in de zon, tussen het groen.
    Dat doen wij al geruime tijd hier aan de Costa del Sol
    Saludos de Albert y Mara

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig nummer zeg!! En nee, ik kende het niet, maar nu dus wel :-)

    BeantwoordenVerwijderen