woensdag 20 februari 2013

Heb vertrouwen

Na de bijzondere ontmoeting met de psychologe gisteren, of nee eigenlijk alweer eergisteren, het is nml alweer 12:45 uur nu, kreeg ik vanmorgen een vette domper.
Het concept verslag van BJZ is binnen en dat moet uiteindelijk naar de Raad, met mijn toevoegingen. Nu is dat verslag echt miezerig dun, bestaande uit knip en plakwerk en de woordenkeus is ook nog eens erg suggestief. Dat wordt dus veel corrigeren, met verwijzing naar artikel 36 van de Wet bescherming persoonsgegevens. Nu had de meneer van BJZ al aangegeven dat hij niet aan waarheidsvinding deed in zijn positie (pardon?) dus ga ik dit maar officieel spelen met wets-artikelen en bij niet nakomen van het termijn een dwangsom(ook weer geheel volgens de wet) Ik doe nml wel aan waarheidsvinding.
Morgen gaan 3 aangetekende brieven op de bus, 1 naar school van zoon, 2 naar de instelling en dan volgende week gaat nummer 4 naar BJZ.
Ik vind het doodeng weet je, dat opkomen voor mezelf en mijn kind. Net alsof je een klein kind bent wat straf gaat krijgen voor het opstandig zijn. Straf, omdat ik niet onderdanig en braaf ben.....zoiets. Zo van, als ik me maar koest hou dan laten ze ons wel met rust.
Ja, echt.

Dus herhaal ik de woorden van de psychologe al de hele dag,
 
♥˜"*°•.•.¸ღ¸✿Heb vertrouwen ♥˜"*°•.•.¸ღ¸✿
♥˜"*°•.•.¸ღ¸✿Heb vertrouwen ♥˜"*°•.•.¸ღ¸✿
♥˜"*°•.•.¸ღ¸✿Heb vertrouwen ♥˜"*°•.•.¸ღ¸✿
 
 

2 opmerkingen:

  1. Ik wens je sterkte en vertrouwen. Als je onwaarheid gaat bestrijden zul je vreemde dingen tegenkomen.Maar zolang jij jezelf in de spiegel kunt zien is het toch goed? Dat is bij de ander maar de vraag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoe moeilijk ook, toch proberen te vertrouwen.

    BeantwoordenVerwijderen