donderdag 27 december 2012

Nieuwe Blogs

Projectje werd project en kreeg een eigen blog.......
Bibje ruimt op is een week geleden de lucht in gegaan en ik dacht, laat ik dat hier even melden, voor het geval U het nog niet opgevallen was. (Kan toch?)
Natuurlijk zal ik ook hier nog bloggen over mijn opruimbelevenissen maar dan niet zo uitgebreid. Of misschien wel, dat dit de verzamelblog wordt en dat ik daar alleen maar over het opruimgebeuren blog.



En ook heb ik voor mijn gutsvirus een eigen podium gecreƫerd. Op Bibjes stempeltjes etaleer ik mijn werk als een apart project. Ik weet niet of het nu een 365 dagen project gaat worden dan wel een doorlopend creatief platform voor mijn kleine stempel-kunstwerkjes. Dat is iets dat ik onderweg zal beslissen. Voor zover mijn mededelingen ;)



♡ ♥ .¸¸.•´¯`•♥•´¯`•.¸¸.

3 opmerkingen:

  1. Hi! Heb net je volledige blog ontdekt, leuk! Bedankt voor je compliment over mijn blog, heb zitten glimmen op de bank! Hier ga ik je ook volgen! Groetjes, Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik schreef je net op mijn blog een antwoord op jouw reactie. En toen bedacht ik me dat ik een blogje schreef, vorig jaar, 28 maart 2011. Dat blogje heet Jan's succes. Misschien fijn voor jou te lezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Via Trudy kom ik zo op jouw blogje terecht en ben door je blogjes gaan scrollen en lees ook hier weer 'herkenbaarheid'. Geen juichmomentje uiteraard wetende wat er achter jouw blogdeurtje speelt, maar op sommige momenten is het gewoon fijn om ook ergens anders te lezen dat zij in soort van zelfde schuitje zitten. Ik ga je volgen, groetjes Colin

    BeantwoordenVerwijderen