maandag 12 november 2012

Samen

lovely pink and yellow-Bibje 2012






Bijkomen van het weekend.
het was heftig en vermoeiend en ellendig en toch......was het ook verfrissend en wild en schoon en prachtig en mooi en alles bij elkaar overweldigend.
Ik weet het niet anders te omschrijven, maar O wat ben ik dankbaar dat ik dit allemaal mee mag maken, dat ik dit meemaak, dat ik er ben , dat ik leef, ten volle leef:
Dat ik kan brullen en huilen en schreeuwen en lachen en dansen en huppelen en fietsen en rennen en weet ik veel wat nog meer.....nu ik weet dat zij het niet meer kan.
Dat zij nooit meer kan lachen en huilen en springen en huppelen en dansen en genieten van haar kinderen hier op aarde. Dat ze nog veel te jong was, nog zo nodig is, hier op aarde.
Wat ben ik dan dankbaar dat ik nu de zon op zie gaan,
mijn kinderen in mijn armen kan sluiten,
kan vechten voor hun toekomst,
mag genieten van ons samenzijn,
want ik ben samen, samen, samen..........dankbaar.


1 opmerking: