dinsdag 20 november 2012

Ochtendroze....



ochtendroze.....by Bibje




Mijn favoriete kleur is roze, alle tinten en schakeringen , ik vind ze prachtig! Elk schilderij wat ik schilder heeft roze in zich, zacht, vriendelijk vrolijk roze. Het liefste schilderde ik de muren in mijn huis toch weer roze, mooi, prachtig, lieflijk roze. Hoe aangenaam was ik dan ook verrast vanmorgen toen de zon opkwam in een wolk van roze......alles kleurde roze, buiten en binnen. Een zee van roze licht......wat een cadeau kregen we daarmee, een douche van liefdevolle, zachtaardige energieën. Daar kon ik de dag wel mee door hoor.

En toen brak ik,
(¯`v´¯) ♥ in duizend stukjes
..*.¸.*.♥.✿´´¯`•.¸⁀°♡ ♥ .¸¸.•´¯`•♥•´¯`•.¸¸.en vloog hoog naar het licht.


Nou ja bijna dan,
ik plengde een boel tranen,
droogde ze weer en ging over tot de orde van de dag. Roze..... ♥









5 opmerkingen:

  1. Dat roze je favoriete kleur is had ik al opgemerkt. Ik hoef alleen maar de blog te bekijken en ik zie het al: in je profielafbeelding is het overduidelijk. Extra cadeautje vanmorgen dus!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb je genomineerd voor een Liebster Award blog. Kijk even op mijn blog voor de spelregels!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dankjewel......daar moet ik wel even voor gaan zitten hoor :)

      Verwijderen