donderdag 10 maart 2011

Wensenlijstje / Wishlist



Een deel van mijn bijdrage op http://www.mamsatwork.nl/.




Ik ben de afgelopen weken bezig geweest mijn Bib-art site te vullen met nieuw werk. Zo heb ik nieuwe kinderschilderijtjes geplaatst(zie boven)en heb ik de serie 'Genesis' op de site gezet. Tegenwoordig wordt er dan gelijk een berichtje op de facebook en twitter gezet dus heb ik veel meer bezoekers gehad op mijn site. De vorige maand bijna 500 en nu zit ik al op de 367...ik wil voor de duizend gaan!


Wat ik ook wil is een geheel nieuwe website, een echte waarin blog, webwinkel,virtuele gallerie samen gaan. Geen idee waar ik beginnen moet en geen idee hoe het eruit moet gaan zien maar ik laat het idee nu rijpen in mijn hart. En ga op zoek naar info.....


Verder heb ik wilde wensen in gebed gebracht;,

-een prentenboek met mijn kinderschilderijtjes.

-mijn mooiste schilderijen als vloerkleed (de hartenserie)

lijkt me echt geweldig om een Bib op de vloer te zien.

-skins voor de laptop en mobieltjes (hartenserie)

-een ansichtkaartenserie.

-een serie ruimtelijke werken.


Het zijn zomaar wat ideetjes, die ik de komende maanden ga uitzoeken en uitproberen. In de tussentijd blijf ik mijn Bib-art promoten. 1000 bezoekers deze maand.......en dan elke maand een verdubbeling. Ik ga ervoor!!!!!!



_______________________________________





This is a part of my contribution to the mamsatwork site.




I spend the last few weeks putting new works on my Bib-art site. I have added childrens-paintings and my Genesis series to the site. Since we have the feature of connecting with twitter and facebook on the account, I had al lot more visitors on my site. Last month I had 500 visitors from all over the world. now I have had already 376 visitors. This month I want to reach the thousand!


I also want a complete new website with the possibillity to blog about, sell and expose my works, all in one.i don't have a clou where to start and how3 it should look like, but the thought is ripening in my heart. I will keep looking for info though ;-)



I also have put some wild ideas in my prayers lately;

- a picurebook with all my childrenspaintings.

-my lovely hearth paintings as a carpet, like a persian. All lush and soft.

-skins for laptops and cellphones, from the same series of paintings.

- A series of postcards.

- sculptural works.


These are just some of the ideas I will try to work out over the next months. In the meantime I'll go on with my Bib-art promotion. A thousand visitors this month is my goal....and then doubling each month. I go for it!!!


~



Geen opmerkingen:

Een reactie posten