donderdag 19 augustus 2010

~Doe mij ook maar zo'n plan~

http://www.defulltimewerkendemoeder.nl/home/wp-content/uploads/2010/08/plan-B.jpg

Het herinneren van mijn vergeten ambities en dromen heeft me behoorlijk aan het denken gezet de afgelopen dagen. Zo erg dat ik tot diep in de nacht bezig was.....Nu is dat voor een keer niet zo erg, maar ik merk dat ik nu toch behoorlijk brak ben. Ik sta nml redelijk vroeg op en maak dus niet bepaald veel uurtjes. Vannacht heb ik 6 uur geslapen. En gisteren ook zoiets en de dag ervoor zelfs nog minder. Gisteren stortte ik dan ook op de bank in slaap, om ruim anderhalf uur later met een schok en een zere nek wakker te worden. Helemaal suf ook dat nog. Nee dit is nu niet bepaald ideaal.
Dat moet dus anders!

Maandag beginnen de scholen weer, dan moet ik om 7 uur eruit zijn. En wil ik mijn eigen praktijk,zal ik ook op tijd eruit moeten en vooral niet halverwege de dag in elkaar storten. Staat nogal raar als ik tegen mijn toekomstige cliƫnten zeg dat ik erg moe ben en even moet gaan liggen. "Sorry de afspraak moet ik helaas afzeggen." Ze zien me al aankomen.

Doe mij dus ook maar zo'n plan. :-)
Waarin ik genoeg slaap krijg dat ik het allemaal kan dragen.
Waarin de balans tussen moederen en werk in balans is.
Waarin ik kan schilderen en schrijven om mentaal gezond te blijven.
Waarin mijn lijf het gewoon helemaal goed doet.
Waarin de kinderen het goed doen.

Werk aan de winkel dus.
Dan ga ik nu eerst nog even een tukje doen......

~
________________________________

Remembering my forgotten ambitions and dreams have made me thinking the last few days. So much , it kept me thinking throughout the night........ For a little while it's not so bad, but now I feel still pretty broke. I am an early riser and I haven't slept that many hours the last days. Last night I slept for 6 hours. Yesterday and the day before I slept even less. Yesterday I fell asleep on the couch, to wake up an hour and a half later with a shock and a sore neck in the bargain. I was very drowsy. This is not exactly ideal, no.
This has to change!!!

Monday school starts again and I have to be up at 7. When I want my own practice I gave to be up early to and not collapse half way through the day. It sounds a bit silly when I have to say to my future clients that I am very tired and need a nap. "I'am sorry,I have to cancel the appointment!"

So I want such a plan too!!!!
Where I can get enough sleep, so I can carry it all.
Where there is a balance between motherhood and work.
In wich I can paint and write to stay mentally healthy.
Where my body is working as it should do.
Where the children are doing well.

I have work to do.
But first I need a nap..........;-)

~


Geen opmerkingen:

Een reactie posten