donderdag 3 juni 2010

~exto......~


Ik schreef een paar dagen terug dat ik mijn schilderijen op exto-world had gezet.Op de voorpagina. Zo'n advertentie weet je wel. Maar de eerste paar waren gratis en als het niet genoeg aangeklikt wordt ben je er binnen een mum van tijd weer vanaf. Dus toen ik gisteravond nog eens keek en mezelf niet meer kon vinden bedacht ik me dat ik het beter anders kon doen. Vanmorgen heb ik dus opnieuw 1 schilderij op de homepage gezet(betaald) en een schietgebd opgezegd.
Daarstraks gecontroleerd en
JJJJAAAAAAAAA
Ik sta er nog steeds op!!!!!!
Het mooie is dat ook een paar schilderijen van gisteren er weer bij staan. Nou staan ze dus op exto-world/UK en Nederland. Ben heel benieuwd hoeveel bezoekers ik nu ga krijgen. Morgen weet ik meer. Gisteren stelde het niet veel voor hoor...maar je weet maar nooit toch? Het wordt nu wel tijd voor MASSA"S bezoekers en nog veel meer kopers. Bovenstaande het schilderij wat er nu dus ook op staat. Enjoy.

~

Geen opmerkingen:

Een reactie posten