zondag 23 mei 2010

~verassing~




Ik zat vanmorgen in alle stilte te genieten toen er aangebeld werd.
Er rende een klein meisje weg dus dacht ik dat er belletje-trek werd gedaan. Dat is op dit moment weer populair met dit mooie weer.
Dus ik dacht, niet reageren, laat ze maar even lekker rennen. Ik bleef dus zitten.
Er werd nogmaals aangebeld en geklopt. De kleine meid ging achter het louvre deurtje staan voor het raam....ze leek toch wel verdacht veel op het vriendinnetje van dochterlief....
Maar ze wist toch wist dat dochterlief zeil-kamp heeft?
Ik zou net naar de deur lopen toen ze wegrende. "Nou ja!" dacht ik nog en liep weer terug naar de keuken toen er voor de derde keer werd aangebeld. Nu toch maar eens meteen gaan kijken, zag ik haar snel omdraaien en wegrennen en ik zag nog wat anders...... Door de brievenbus was een kaartje geschoven en voor de deur in het warme zonnentje stond een tas.

"Een gezegend pinkesterweekend"

stond er op het kaartje met de tekst van handelingen 2 vers 4.
En in de tas zat een onbijtje voor mij en de kinderen.
ZOOOOOOOOO LIEF!!!!!!!!!
Dank je wel Kathinka,
je hebt een lach op mijn gezicht getoverd.

~


Geen opmerkingen:

Een reactie posten