donderdag 27 mei 2010

~Druk bezig~


Druk bezig geweest met het fotograveren van mijn schilderijen en tekeningen. Zo druk dat ik heel de avond bezig was en het toch weer laat werd. Vanmorgen heb ik ze bewerkt....en ja, ze zijn wel mooi geworden, maar niet bepaald loepzuiver. Oooo ik heb mijn best gedaan hoor maar, ik heb nog geen statief, de videorecorder op de tv wiebelde een beetje en ik heb geen vaste hand. Dusssss zijn er ietwat wazige kiekjes uit gekomen. Niet dat dat zo heel erg is op dit blogformaatje maar voor de reproducties kan dat echt niet hè. Ik moet dus op zoek naar een statief. Die zet ik op mijn wenslijstje! Bovenstaande is "Flowers in my Heart". Ik wordt er altijd heel vrolijk van als ik er naar kijk. Hier is het altijd zomer..........nou ja bijna dan.............in iedergeval toen ik het schilderde. Enjoy!

~

Geen opmerkingen:

Een reactie posten