vrijdag 1 januari 2010

~DE BROEK~

Ik las de krant van de week en daar stond' ie dan,
! DE BROEK !
Die iedereen MOET hebben natuurlijk.
Die echte,
die zo geweldig zit en zo stoer staat.
Waar iedereen van omkijkt naar JOU!
Die broek dus.
Hij was afgeprijsd,
jawel,
echt wel een heel stuk goedkoper.
Hoeveel stond er niet bij en ik ben geen spijkerbroeken kenner , dus ik heb geen idee wat de werkelijke prijs dan ook is. Maar hij is dus nu eventjes een heel stuk goedkoper.
Nou dat klinkt mooi niet waar?
Je zou bijna naar de winkel rennen voor die broek,
ik bedoel maar,
je gaat toch niet teveel uitgeven,
nee,
dat zou echt stom zijn.
Want deze broek kost nu immers MAAR 100 euro!!!!!!!
Te gek .
ECHT EEN KOOPJE ???!!!!!!!

Je zou er bijna in trappen zeg....
Nee erger nog, hele volksstammen trappen er al een kleine 8 jaar in.
Die kopen die broek(of dat jurkje of truitje of die laarzen/sportschoenen enz) rustig voor dat bedrag. Hetzelfde bedrag wat ze uitgaven toen het nog in guldens moest worden betaald.
Die broek is 100 % in prijs gestegen. En toen vond ik dat al veeeeel te duur voor een kledingstuk.
Voor mij dus niet DIE broek, ik ga voor de broek van de C&A ofzo,
dan kan ik voor datzelfde geld wel VIJF broeken kopen.
Kijk dat is u eens slim kopen!
En omdat ik geen VIJF broeken nodig heb hou ik dus geld over, kan ik ook nog een truitje kopen. En dan is het nog niet eens afgeprijsd,
nee,
ik bedoel maar, als het afgeprijsd is kan ik nog veel meer kopen voor dat geld.
Dan ben ik echt spekkoper.
Niet dat ik zoveel nodig heb hoor,
eigenlijk loop ik er altijd hetzelfde bij,
beetje saai best wel,
en goedkoop dus,
een muts,
dat bedoel ik dus.
Ik zou nooit zo worden,
echt niet,
doe normaal zeg,
ik zou nog niet zo dood gevonden willen worden,
als muts dan ,
en nu ben ik het toch,
tja,
kan zo verkeren .
~

Geen opmerkingen:

Een reactie posten