maandag 30 november 2009

~Goekoop kado~

Schreef ik een paar blogjes geleden over de gepikte kadootjes,
heden is het helemaal uit de hand gelopen lijkt wel.
Ik heb een grote jongen van bijna elf en wel 153 cm groot die in ene weer een klein peutertje geworden is.
Hij is de hele week al vreselijk vervelend aan het wezen , omdat hij wil dat het NU sinterklaas is. Duzzz of we NU de kadootjes eens gaan uitpakken want anders.........
Vul maar in....
volgend jaar doe ik er niet meer aan hoor, stomme gedoe, ze weten inmiddels wel hoe de vork in de steel zit en dat Sinterklaas eigenlijk een groot spel is voor de kleine kindjes. Volgend jaar gaan we surprises doen....UIT EIGEN ZAK .....hahahahahahahaaaaaa
Ga ik ook eens hele grote en dure kadoos verzinnen, ga ik lekker het hele jaarervoor uittrekken.
Eh eens even denken,
wat wil ik graag hebben,
uh....
tja...
Ik weet het eigenlijk niet.
Is dat nou niet erg?
Ik heb wel een boel nodig ,tenminste, dat denk ik nu.
Het lijstje van de heel erg nodig dingen is al een paar keer flink ingekort.
Eigenlijk heb ik maar een paar dingen echt heel erg nodig en die kun je dan weer niet kopen.
Wat die paar dingen zijn?
Liefde, heel veel,
en warmte en geborgenheid en harmonie,en vrolijkheid en vriendelijkheid en vrede enzo.
Nou dat is dan duidelijk, deze wens, dit grote kadoo ga ik aan mijn zoon vragen!
Kost niks!
Lekker goedkoop,
maar OOOOO wat zal ik daar blij mee zijn!
~

Geen opmerkingen:

Een reactie posten