woensdag 23 september 2009

onkruid dus.

Jaaaaaa,
ik ben over,
we wonen in het nieuwe huis.
Tussen de dozen en zakken.......
Tegen de kerst is alles wel op zijn plek hoor,echt,dat red ik wel.
Nu eerst het oude huisje in orde maken. Schroefjes en spijkers verwijderen(ik wist niet dat er zoveel waren)Gaatjes plamuren,achtergebleven spulletjes verzamelen,en last but not least; de tuin onkruidvrij maken.
Ja echt,dat zei die man.
Dat onkruid,waren dus mijn plantjes en kruidjes en bloemen die door de droogte in niet zo geweldig staat zijn.Duhuh.....wat nou onkruid,
oostindischekers en vrouwenmantel en tijm en lavendel en guldenroede en rozen en hortensia's en goudsbloemen en salie en munt en zo.........de tuinbarbaar!
Al dat onkruid neem ik lekker mee en stop ik in mijn nieuwe grote tuin!
Want daar heb ik alleen een groot grasveld en een hele grote brede heg en twee rododendrons.Ruimte zat dus voor mijn onkruid!

Ga ik nu weer aan de slag in mijn oude huis......
~

Geen opmerkingen:

Een reactie posten