woensdag 20 mei 2009

winst!!!!!!

Vier dagen verder,
zijn saldo staat op 12 euro inmiddels,dat gaat goed.
We hebben de markt nog geprobeerd.
5 Uur opstaan en om 6 uur rijden en toen wachten en wachten en wachten en wachten....de markt ging immers pas om 10 uur open.Dat duurde zo lang dat ze alvast de spullen begonnen
uit te pakken en zoonlief al tig rondjes op de markt had gelopen,in de hoop ergens te mogen helpen.Half 8 alles keurig klaar,veeeeeel te vroeg natuurlijk,
en toen begon het te waaien...........hard!
Niet lang daarna kwamen de druppels,nog het een en ander afgedekt,
zou hier en daar een buitje zijn was al gezegd...nou ja een buitje is toch niet zo erg?
Het buitje werd een BUI!
Wij de auto in,en ik later toch maar alvast weer wat inpakken,want het werd zo wel erg nat.
Alles onder de parasol gezet, en even later in de auto.Zoonlief kwam helpen en werd zeiknat...dochterlief moest alweer naar de wc en werd zeiknat....
ze was er wel klaar mee na 15 minuten hoosbui.
"Ik ga naar oma!"zei ze teleurgesteld"ik weet niet of ik nog kom hoor.....
misschien als het droog is"
Ik heb nog een tijdje in de auto gezeten met zoonlief en toen was ik er ook helemaal klaar mee.Onze koopwaar was zo nat geregend dat het in een plasje lag
(de kleding,die ik had afgedekt)en het gras waar we stonden was een modderpoel geworden.
Tel daar onze natte kleren,sokken en schoenen bij op en het was duidelijk dat wij deze dag niet meer op de markt gingen doorbrengen.En zo reden we om half 10 naar oma,alwaar we de kleren in de droger smeten en ons warmden aan de kachel en een kop warme thee.
Niks verkocht dus!

Inmiddels heb ik voor dochterlief ook foto's gemaakt van haar verkleedkleren en die gaan dan ook op de marktplaats.Kan zij ook een centje verdienen.Zonder slapeloze nachten,omdat ze veel te vroeg op moet staan en zonder dat natte pak en die prut-voeten.
Wel zo prettig!
~

Geen opmerkingen:

Een reactie posten