woensdag 29 april 2009

vakantie

Jawel,het is vakantie,
en geen consuminder vakantie,dat lijkt maar niet te lukken.
Het weer werkt al niet erg mee en ik ben niet lekker....dus ballenbak,McSnack,V&D en koninginnendag, en als dit zo door gaat dan ben ik bankroet en uitgerafeld aan het einde van deze anderhalve week.Eigenlijk baal ik best van mezelf,dat ik niet in staat ben om eens wat te minderen juist in de vakantie.Maar aan de andere kant heb ik nu even zoiets van...WHAT THE HECK....
Maanden heb ik gespaard en nu geef ik het uit.
Het is maar goed dat de kinderen de tweede week bij pappa zijn,dat scheelt een boel,in het uitgeven en ook in de rust.
Zal je zien dat ik volgende week echt helemaal ziek ben...het zit er nml al weken aan te komen en die bijholtes zijn al weken zo vies groen...je zal het zien en beleven,dan lig ik in bed.Wedden dat de zon stralend in de lucht hangt en het warm is.Wedden dat ik dan niet eten kan en niet naar het strand kan....Dat is altijd zo....
Nou ja,ik kan het natuurlijk ook van de zonnige kant bekijken,het kost ook een slok op een borrel,en dat is dan weer mooi meegenomen.Misschien raak ik dan ook nog net die paar kilo kwijt die me nu zo dwars zit.Al met al dus helemaal niet zo slecht!En goedkoop......
Of ik de kosten van deze week weer terugverdien betwijfel ik,maar ach,het is vakantie.
En dan kruip ik nu in bed,
met een kruik!!!!!
~

Geen opmerkingen:

Een reactie posten