maandag 9 februari 2009

YES!!!!!



Hij doet het weer,
joepie de blog doet het weer....
ik heb de hele tijd op mijn spaces(http://bibenpip.spaces.live.com/) geblogt en nu kan ik hier weer bloggen.
Even bedenken hoe ik die blogs weer op deze blog krijg hoor...ik ben er nog niet helemaal thuis in.Of het moet zo zijn dat iedereen de blogs wel gelezen heeft,laat het dan maar even weten,hoef ik ze ook niet om te zetten.Ik kan natuurlijk ook gewoon op alletwee bloggen,ctrl c en ctrl v en hupsakee het staat er.
Even een kleine update...
Het energie zuinig stoken heeft een boel opgeleverd.
Dit jaar heb ik 1300m3 verstookt aan gas en 1078 KwH aan elektra.
Dat is een derde minder aan gas en de helft minder aan elektra.
Ik krijg dus een aardig bedrag terug.
Inmiddels ben ik aan het spelen met cv,ik stook in de nacht laag(11 graden) en overdag wat hoger(15/17) en alles er tussenin.Op heel koude dagen gaat mijn kacheltje ook nog aan.Ik moet zeggen dat niet zo heel warm snel went,en een kruik in bed heel gezellig en lekker warm voelt.Nu nog een donsen dekbed scoren.....heeft iemand nog een oude tweepersoonsdonsen dekbed????????
Ik wil die wel!!!!!!!
DUSSSSSSSS als je er echt vanaf wil.....
Dan mag je hem hier heen brengen,ik wil hem zelfs wel halen ook,zo graag wil ik er eentje bij hebben.
Verder ben ik in huis aan het schoonmaken en opruimen.Dat gaat heel langzaam,traag eigenlijk,en ik wordt wel eens een beetje moedeloos hoor van het tempo,maar ja het gewone werk gaat ook door.Vandaag moet de was gedaan worden,kan echt niet langer wachten hoor,alles is vies en ik ben door de verjaardagen van de kinderen erg op achter geraakt.Zelf heb ik niet zoveel vieze was....maar de kinderen,echt hoor,je vraagt je wel eens af hoe ze het toch doen.Elke dag moeten ze schone kleren,echt elke dag......wanneer houdt dat nu eens op?

Als ik ze zelf laat wassen?

Moet ik maar eens proberen,want het is nu een slagveld in de douche,(van gesorteerde kleding dat wel)en vanavond wil ik wel lekker onder de straal staan hoor.
Ik zie er nu al tegen op,heb helemaal geen zin in die workout,wordt weer spierpijn vrees ik.
Ja heus ,ik heb de laatste tijd steeds spierpijn na het wassen,en dan vooral in de billen en bovenbenen.Wat zal ik strak in het pak zijn zeg van de zomer.
Mooie strakke armen(het scheelt echt)en strakke benen(derest verberg ik wel hahaha)

Wij gaan hier trouwens op dieet,
mijn zoon groeit tegen de klippen op en ik mag ook wel een pietsie minder(alleen op de buik!!!!) en dochterlief dijt ook al meer uit.Aangezien het in de familie zit van de pappa is het wel zaak dat we nu wat gaan doen nog voordat het uit de hand loopt.
We beginnen rustig.......snoep koek en zoutjes gaan de deur uit.
En komen er niet meer in.
Dus moeten eerst de restjes van de verjaardagen opgegeten worden.Weggooien daar doe ik niet aan natuurlijk,het heeft geld gekost,ik offer mezelf wel weer op,vooruit dan maar weer.......
Dan maar even geen boterham maar dat stukje bananenvlaai,en flink slingeren aan de wonderwash ter compensatie.Dan heft dat elkaar weer op weet je wel!
Dan ren ik ook wel even een paar keer de trap op en af,dat zal vast ook wel schelen.
Ik heb al tegen zoonlief gezegd dat we vanaf nu gaan lopen en fietsen,
hij werd al moe bij de gedachte....

:-(

nou ja dat is dan heel jammer voor hem.
Hij heeft het het hardste nodig,
die conditie,
en dat wat ermee bereikt wordt.
Wat zal hij fit worden zeg,
en ik ook natuurlijk.
En nu moet ik echt wat gaan doen...de tijd verstrijkt nml reuze snel en mijn zoon verveelt zich stierlijk,of ik plaats wil maken....pfffff

op naar de was!

~