maandag 10 november 2008

Sjonge zeg

Er zijn van die dagen dat je je afvraagt wat er toch allemaal gebeurde toen ik even niet keek,
toen ik even achteruit ging leunen en vakantie vierde met mijn kinderen.
Er zijn van die dagen dat ik het wel eens helemaal verkeerd gezien heb.
Er zijn van die dagen dat ik te goed van vertrouwen was........
Er zijn zo mensen die je liever niet te vaak meemaakt,
waarvan je al weet dat ze 'niet veel goeds' in de zin hebben,
dat je weet dat dat 'niet vele goeds' ook nog eens erg schadelijk is voor ons als gezin en in het bijzonder voor mijn zoon.
Maar ,wat schetst mijn verbazing dat deze persoon in ene besloten heeft alle afspraken teniet te doen die ik had gemaakt met de vorige directeur van de school.En dat ik nu dus niet kan werken aan herstel van mijn kind maar aan zaken die het herstel danig in de weg staan.
Kost een hoop energie,kost ook een hoop geld,want computer draait overuren,gesprekken moeten gevoerd en brieven moeten geschreven, aangetekend ook dat nog!
Kost dat het barst dus.
Een kostenpost die ik net zo bloedig bij elkaar bezuinigd heb op andere zaken,
poef,
weg allemaal.
Daar kan je wel een beetje sip van worden ja,tenminste ik wel.....
Maar goed dat ik zo bezuinigd heb zal ik maar denken,ik moet wel de moed erin blijven houden.
Ik denk dat ik morgen ook maar langs de deuren moet te zingen,maar dan met een collectebus ipv een lampion.
Ik wil geen snoepjes hoor,
geef mij maar een halluf centje,
dan ben ik je beste ventje(nou ja dat dan niet)
Geef me een stuiver of nog meer....dan kom ik het hele jaar niet meer.
En van die centjes ga ik ze om de oren slaan met hun gemanipuleer!
~

1 opmerking:

  1. hey meis,
    wat een heerlijk blog om te lezen, je schrijft op een manier die maakt dat ik nog veel meer wil lezen ;-)
    liefs
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen